Wdrożenie i wsparcie systemów 1C:Enterprise oraz Bitrix24
+48 588 810 566
+48 585 859 956Księgowość
Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
Oddzwonienie
82-200 Malbork
ul. Łąkowa 15C
Programy dla firm
  • SYMFONIA
    SYMFONIA
  • 1C:Enterprise
    1C:Enterprise
  • InsERT
    InsERT
Usługi
  • Automatyzacja
    • Automatyzacja produkcji w Polsce
    • Automatyzacja księgowości
    • Automatyzacja sklepów
  • Usługi programistyczne
    • Wsparcie 1С
    • Synchronizacja strony internetowej z 1C
    • Wdrażanie programów 1С
Projekty
  • Bitrix
  • program
Ceny
  • 1C:Enterprise
Firma
  • O firmie
  • Historia
  • Klienci
  • Opinie klientów
  • Dane firmy
Kontakty
    Programy dla firm
    • SYMFONIA
      SYMFONIA
    • 1C:Enterprise
      1C:Enterprise
    • InsERT
      InsERT
    Usługi
    • Automatyzacja
      • Automatyzacja produkcji w Polsce
      • Automatyzacja księgowości
      • Automatyzacja sklepów
    • Usługi programistyczne
      • Wsparcie 1С
      • Synchronizacja strony internetowej z 1C
      • Wdrażanie programów 1С
    Projekty
    • Bitrix
    • program
    Ceny
    • 1C:Enterprise
    Firma
    • O firmie
    • Historia
    • Klienci
    • Opinie klientów
    • Dane firmy
    Kontakty
      Телефоны
      +48 588 810 566Dział sprzedaży
      +48 585 859 956Księgowość
      Oddzwonienie
      • Мой кабинет
      • Programy dla firm
        • Назад
        • Programy dla firm
        • SYMFONIA
        • 1C:Enterprise
        • InsERT
      • Usługi
        • Назад
        • Usługi
        • Automatyzacja
          • Назад
          • Automatyzacja
          • Automatyzacja produkcji w Polsce
          • Automatyzacja księgowości
          • Automatyzacja sklepów
        • Usługi programistyczne
          • Назад
          • Usługi programistyczne
          • Wsparcie 1С
          • Synchronizacja strony internetowej z 1C
          • Wdrażanie programów 1С
      • Projekty
        • Назад
        • Projekty
        • Bitrix
        • program
      • Ceny
        • Назад
        • Ceny
        • 1C:Enterprise
      • Firma
        • Назад
        • Firma
        • O firmie
        • Historia
        • Klienci
        • Opinie klientów
        • Dane firmy
      • Kontakty
      • +48 588 810 566
        • Назад
        • Телефоны
        • +48 588 810 566Dział sprzedaży
        • +48 585 859 956Księgowość
        • Oddzwonienie
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu

      Automatyzacja firmy LuckyLOOK

      • 1C w Polsce
      • Projekty
      • program
      • Automatyzacja firmy LuckyLOOK
      • Automatyzacja firmy LuckyLOOK
      Zadanie
      Automatyzacja firmy LuckyLook
      Sfera
      Sklep z akcesoriami mody i okularami przeciwsłonecznymi
      Strona internetowa
      https://luckylook.com.ua/
      Zamów projekt
      Zadaj pytanie
      Gwarancja wzajemnego zrozumienia
      Gwarancja wzajemnego zrozumienia

      Podczas wdrożenia współpracujesz nie tylko z programistami, ale także z kompetentnymi analitykami finansowymi.

      Zespół programistów
      Zespół programistów

      Ponad 40 certyfikowanych specjalistów zapewnia wsparcie na wszystkich etapach realizacji.

      Service Desk
      Service Desk Wysokiej jakości świadczenie usług wsparcia technicznego i doradztwa przez zespół ponad 12 osób.
      Praktyczne doświadczenie
      Praktyczne doświadczenie

      Ponad 15 lat doświadczenia na rynku i ponad 200 udanych realizacji projektów o różnym stopniu złożoności na Ukrainie iw Polsce.

      Wdrożenie konfiguracji «ModulSoft:ERP» oraz «ModulSoft:Sprzedaż detaliczna» umożliwiło rozwiązanie problemu automatyzacji ewidencji księgowej oraz rachunkowości zarządczej, a także znacznie obniżyć koszty utrzymania księgowego wsparcia działalności sklepu detalicznego.

      О firmie

      LuckyLOOK to pierwsza ukraińska marka nakryć głowy oraz okularów przeciwsłonecznych, która specjalizuje się w ich fachowym doborze. Nadrzędnym celem firmy LuckyLOOK jest sprawienie, aby Klient wyglądał stylowo i modnie.

      Problemy Klienta, na podstawie których wyznaczono cele automatyzacji

      W celu rozszerzenia zakresu działalności, firma otworzyła w Polsce sklep detaliczny. Wraz z tym pojawiła się konieczność automatyzacji zarówno ewidencji księgowej, jak też rachunkowości zarządczej. Do zarządzania sprzedażą w sklepie wykorzystywano oprogramowanie Subiekt GT. Mimo to kierowników nie zadowalały funkcjonujące w programie sprawozdania, brak mechanizmu pozwalającego na prowadzenie różnych kampanii marketingowych oraz niemożność dostosowania tego programu do własnych potrzeb. Ponadto mile widzianym byłoby znane środowisko informacyjne, gdyż w głównym biurze w Kijowie używano już oprogramowania ewidencyjnego na platformie 1С:Enterprise 8 i w perspektywie konieczne było zintegrowanie z nim.

      Historia wdrożenia

      W maju 2016 r. na spotkaniu z zarządem firmy LuckyLOOK wybrane zostały strategiczne kierunki realizacji postawionych zadań. W celu automatyzacji ewidencji księgowej, procesu zakupu towarów, gospodarki magazynowej wdrożono konfigurację «ModulSoft:ERP». W celu automatyzacji zarządzania sprzedażą detaliczną wdrożono konfigurację «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna». Ostatni etap - podłączenia kasy fiskalnej oraz przeszkolenie personelu - zrealizowany został w Warszawie.

      Efekty wdrożenia

      Rezultatem wdrożenia jest realizacja wszystkich zadań, które zostały zlecone przez Klienta:

      1. Automatyzacja magazynowej ewidencji towarów:
        • Odzwierciedlenie operacji nabycia, rozchodu oraz przepływu składowanych towarów w obrębie magazynów;
        • Inwentaryzacja towarów oraz ustalanie odchyleń.
      2. Automatyzacja procesu zakupu – przeprowadzanie transakcji wewnętrznych i importowych zakupu towarów.
      3. Automatyzacja procesów sprzedaży detalicznej:
        • Opracowanie miejsca pracy kasjera ;
        • Wystawienie paragonów oraz zwrotów;
        • Rejestracja cen detalicznych;
        • Prowadzenie akcji marketingowych (zniżki sezonowe);
        • Przeprowadzanie badań opinii Klientów;
        • Rejestracja kart rabatowych;
        • Drukowanie cenników towarowych.
      4. Podłączenie sprzętu handlowego:
        • Czytników kodów kreskowych;
        • Kas fiskalnych Posnet.
      5. Prowadzenie ewidencji księgowej oraz automatyzacja procesów wyeksportowania sprawozdań do złożenia w urząd skarbowy.
      Pomiędzy konfiguracjami «ModulSoft: ERP» oraz «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna» została skonfigurowana wymiana danych. W rezultacie:
        • Kasjerzy otrzymali komfortowe miejsca pracy, umożliwiające wystawianie paragonów oraz przeprowadzenie akcji marketingowych (ręczne naliczanie zniżek nie było już konieczne);
        • W sklepie pojawiła się możliwość wydrukowania cennika bezpośrednio z programu;
        • Przyspieszono proces inwentaryzacji towarów w magazynach;
        • Kadra kierownicza otrzymała możliwość operacyjnego generowania oraz analizy raportów w dogodnej formie.

      Opłacalność projektu

      Wdrożenie konfiguracji «ModulSoft:ERP» oraz «ModulSoft:Sprzedaż detaliczna» umożliwiło rozwiązanie problemu automatyzacji ewidencji księgowej oraz rachunkowości zarządczej, a także znacznie obniżyć koszty utrzymania księgowego wsparcia działalności sklepu detalicznego.


      Projekty
      Automatyzacja spółki Artcem sp. j.
      Automatyzacja spółki Artcem sp. j.
      Automatyzacja Biolanic
      Automatyzacja Biolanic
      Automatyzacja firmy "Be Happy"
      Automatyzacja firmy "Be Happy"

      FAQ
      FAQ

      Pytania ogólne

      Jak mogę zamówić usługę?
      Zadzwoń do naszego managera pod numer +48 585 859 956 lub zostaw prośbę o usługę w jednym z formularzy na stronie, a na pewno oddzwonimy, aby wyjaśnić swoje zamówienie.
      Kontakty

      Nasze specjaliści odpowiedzą na każde pytanie dotyczące projektu.
      Zadaj pytanie

      Wróć do listy Następny projekt
      O firmie
      O firmie
      Historia
      Klienci
      Opinie klientów
      Dane firmy
      Programy dla firm
      SYMFONIA
      1C:Enterprise
      InsERT
      Usługi
      Automatyzacja
      Usługi programistyczne
      Projekty
      Artcem
      Biolanic
      Kontakty

      +48 588 810 566
      +48 585 859 956Księgowość
      Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu
      © 2025 Modulsoft
      Wszystkie prawa zastrzeżone.