Wdrożenie i wsparcie systemów 1C:Enterprise oraz Bitrix24
+48 588 810 566
+48 585 859 956Księgowość
Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
Oddzwonienie
82-200 Malbork
ul. Łąkowa 15C
Programy dla firm
  • SYMFONIA
    SYMFONIA
  • 1C:Enterprise
    1C:Enterprise
  • InsERT
    InsERT
Usługi
  • Automatyzacja
    • Automatyzacja produkcji w Polsce
    • Automatyzacja księgowości
    • Automatyzacja sklepów
  • Usługi programistyczne
    • Wsparcie 1С
    • Synchronizacja strony internetowej z 1C
    • Wdrażanie programów 1С
Projekty
  • Bitrix
  • program
Ceny
  • 1C:Enterprise
Firma
  • O firmie
  • Historia
  • Klienci
  • Opinie klientów
  • Dane firmy
Kontakty
    Programy dla firm
    • SYMFONIA
      SYMFONIA
    • 1C:Enterprise
      1C:Enterprise
    • InsERT
      InsERT
    Usługi
    • Automatyzacja
      • Automatyzacja produkcji w Polsce
      • Automatyzacja księgowości
      • Automatyzacja sklepów
    • Usługi programistyczne
      • Wsparcie 1С
      • Synchronizacja strony internetowej z 1C
      • Wdrażanie programów 1С
    Projekty
    • Bitrix
    • program
    Ceny
    • 1C:Enterprise
    Firma
    • O firmie
    • Historia
    • Klienci
    • Opinie klientów
    • Dane firmy
    Kontakty
      Телефоны
      +48 588 810 566Dział sprzedaży
      +48 585 859 956Księgowość
      Oddzwonienie
      • Мой кабинет
      • Programy dla firm
        • Назад
        • Programy dla firm
        • SYMFONIA
        • 1C:Enterprise
        • InsERT
      • Usługi
        • Назад
        • Usługi
        • Automatyzacja
          • Назад
          • Automatyzacja
          • Automatyzacja produkcji w Polsce
          • Automatyzacja księgowości
          • Automatyzacja sklepów
        • Usługi programistyczne
          • Назад
          • Usługi programistyczne
          • Wsparcie 1С
          • Synchronizacja strony internetowej z 1C
          • Wdrażanie programów 1С
      • Projekty
        • Назад
        • Projekty
        • Bitrix
        • program
      • Ceny
        • Назад
        • Ceny
        • 1C:Enterprise
      • Firma
        • Назад
        • Firma
        • O firmie
        • Historia
        • Klienci
        • Opinie klientów
        • Dane firmy
      • Kontakty
      • +48 588 810 566
        • Назад
        • Телефоны
        • +48 588 810 566Dział sprzedaży
        • +48 585 859 956Księgowość
        • Oddzwonienie
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu

      Automatyzacja Biolanic

      • 1C w Polsce
      • Projekty
      • program
      • Automatyzacja Biolanic
      • Automatyzacja Biolanic
      Data
      01.01.2012
      Sfera
      1С
      Strona internetowa
      http://biolanic.com/
      Zamów projekt
      Zadaj pytanie
      Gwarancja wzajemnego zrozumienia
      Gwarancja wzajemnego zrozumienia

      Podczas wdrożenia współpracujesz nie tylko z programistami, ale także z kompetentnymi analitykami finansowymi.

      Zespół programistów
      Zespół programistów

      Ponad 40 certyfikowanych specjalistów zapewnia wsparcie na wszystkich etapach realizacji.

      Praktyczne doświadczenie
      Praktyczne doświadczenie

      Ponad 15 lat doświadczenia na rynku i ponad 200 udanych realizacji projektów o różnym stopniu złożoności na Ukrainie iw Polsce.

      Pomimo szybkiego wzrostu obrotów sprzedaży, Biolanic był w stanie utrzymać liczbę pracowników pracujących w systemie na tym samym poziomie co przed jego wdrożeniem. Zautomatyzowana analiza tras logistycznych umożliwiła Biolanicowi szybsze reagowanie na zmiany na rynku i oszczędność kosztów transportu. Zautomatyzowana kontrola dostępności towarów w magazynie, możliwość określenia najlepszej ceny sprzedaży w odniesieniu do dostawy, zmniejszenie liczby błędów mechanicznych niewątpliwie wpłynęły pozytywnie na lojalność klientów wobec firmy Biolanic i będą nadal zwiększać jej zyski.

      O firmie

      Biolanic Sp. z o.o. została założona w 2010 roku. Główną działalnością jest dystrybucja przyjaznych dla środowiska surowców do produkcji opon samochodowych. Spółka została utworzona jako strukturalny, logistyczny dział holdingu produkcyjnego Orghim. W momencie podpisania umowy o automatyzację firma posiadała ponad 30 magazynów w różnych częściach Europy i Afryki. Głównymi operacyjnymi procesami biznesowymi były: zakup olejów w Rosji do magazynów dystrybucyjnych w Europie, przepływy pomiędzy ich magazynami, kontrola optymalnych bilansów magazynowych, sprzedaż surowców do bezpośrednich producentów opon samochodowych, analiza tras logistycznych dostaw towarów. System firmy Comarch służył do prowadzenia dokumentacji operacyjnej i księgowej.

      Problemy klientów, na podstawie których wyznaczono cele automatyzacji z naszym systemem księgowym
      • Brak synchronizacji istniejącego systemu księgowego z systemem księgowym "1C: Enterprise" Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym Orgkhim Holding;
      • Brak szczegółowych danych księgowych w kontekście partii dostaw (kontenera);
      • Nie zautomatyzowany proces księgowania operacji faktoringowych;
      • Nie zautomatyzowany proces dystrybucji usług transportowych;
      • Zasadniczo ograniczone możliwości dostosowania systemu księgowego stosowanego w przedsiębiorstwie do procesów biznesowych przedsiębiorstwa.
      Historia wdrażania

      We wrześniu 2011 r., na spotkaniu w biurze Biolanic, poinformowano nas o opisanych powyżej problemach. Wspólnie postanowiono stworzyć indywidualną konfigurację na podstawie konfiguracji "1C:Enterprise" DNF dla procesów przedsiębiorstwa i jej wdrożenia. Pod koniec września umowa została podpisana. A od stycznia 2012 roku firma Biolanic wprowadziła do eksploatacji komercyjnej opracowany przez nas system na platformie "1C:Enterprise" 8.2.

      Wyniki realizacji

      Listy przewozowe dostawców są automatycznie tworzone w systemie jako konosament. Certyfikaty jakości, numery kontenerów, planowane terminy dostaw są zsynchronizowane z systemami głównych dostawców. W systemie tym realizowane jest rozliczanie wzajemnych rozliczeń w ramach umów faktoringowych. Wdrażany jest mechanizm podziału kosztów transportu na przepływy pomiędzy magazynami, dostawy do nabywców wraz z danymi do partii (kontenera). Stawkę VAT ustala się biorąc pod uwagę miejsce magazynowania i kraj rejestracji kupującego. Seryjna rejestracja dokumentów znacznie zmniejszyła liczbę błędów przy wprowadzaniu danych pierwotnych. Korzystając z dokumentów realizowanych przez system, księgowość w systemie kontroluje rachunkowość finansową i podatkową oraz generuje wszystkie niezbędne raporty dla organów państwowych. System posiada również wdrożony kalendarz płatności, kalendarz towarowy, indywidualne mechanizmy budżetowania zakupów i sprzedaży, indywidualne raporty dla właścicieli firm.

      Payback projektu

      Pomimo szybkiego wzrostu obrotów sprzedaży, Biolanic był w stanie utrzymać liczbę pracowników pracujących w systemie na tym samym poziomie co przed jego wdrożeniem. Zautomatyzowana analiza tras logistycznych umożliwiła Biolanicowi szybsze reagowanie na zmiany na rynku i oszczędność kosztów transportu. Zautomatyzowana kontrola dostępności towarów w magazynie, możliwość określenia najlepszej ceny sprzedaży w odniesieniu do dostawy, zmniejszenie liczby błędów mechanicznych niewątpliwie wpłynęły pozytywnie na lojalność klientów wobec firmy Biolanic i będą nadal zwiększać jej zyski.


      Projekty
      Automatyzacja spółki Artcem sp. j.
      Automatyzacja spółki Artcem sp. j.
      Automatyzacja firmy LuckyLOOK
      Automatyzacja firmy LuckyLOOK

      Usługi
      Wsparcie 1С
      Wsparcie 1С

      Jest to możliwe dzięki zespołowi wykwalifikowanych specjalistów Service Desk, których to umiejętności oraz kompetencje potwierdzone są odpowiednimi dyplomami i certyfikatami firmy 1С.

      Synchronizacja strony internetowej z 1C
      Synchronizacja strony internetowej z 1C

      Grupa specjalistów w krótkim czasie (do 2-óch tygodni) dokona synchronizacji Państwa sklepu internetowego z konfiguracją 1С.

      Wdrażanie programów 1С
      Wdrażanie programów 1С

      Projektujemy rozwiązania informatyczne na platformie 1C. Wdrożenia oprogramowania w przedsiębiorstwie realizowane są przy pomocy metodyki zwinnej (Scrum).


      FAQ
      FAQ

      Pytania ogólne

      Jak mogę zamówić usługę?
      Zadzwoń do naszego managera pod numer +48 585 859 956 lub zostaw prośbę o usługę w jednym z formularzy na stronie, a na pewno oddzwonimy, aby wyjaśnić swoje zamówienie.
      Kontakty

      Opinia
      Piotr Moritz
      Piotr Moritz

      W związku z rozwojem nowych rynków w Ukrainie, Rosji, na Białorusi, nasza firma podjęła decyzję o zintegrowaniu automatyki księgowej w tych krajach za pomocą programu 1C. Biorąc pod uwagę doświadczenie firmy Modul Soft sp. z o.o. w pracy na polskim rynku, status 1C tej firmy w Polsce, opinie ich klientów, a także profesjonalizm lidera - Konstantinа Zhyhallo, zdecydowaliśmy się na współpracę z tą firmą. Podczas pracy z firmą Modulsoft otrzymywaliśmy błyskawiczne odpowiedzi, zaś wykonanie zleconych zadań cechowała najwyższa jakość. Firma dała się poznać jako zespół oddanych profesjonalistów, prezentujących więcej niż partnerskie podejście do Nas jako Klientów. Korzystając ze współpracy z wykwalifikowanym zespołem administratorów sieci komputerowej, niejednokrotnie zwracaliśmy się z prośbą o porady w zakresie konfiguracji serwerów i za każdym razem otrzymywaliśmy profesjonalne rekomendacje techniczne oraz usługi ze strony administratorów Modul Soft.

      Polecamy tę firmę jako wiarygodnego i wykwalifikowanego partnera w zakresie automatyzacji księgowości przedsiębiorstwa, a także konfiguracji i obsługi serwerów.

      Katarzyna Manys-Mętrak
      Katarzyna Manys-Mętrak
      Rekomendujemy firmę Moduł Soft jako kompetentnego oraz otwartego na potrzeby klienta partnera do współpracy w zakresie wdrożenia oraz obsługi bieżącej 1C: Enterprise.

      • Prev
      • Next
      Programy
      • 1c ERP Modulsoft
        Modulsoft:ERP
        od 150 PLN
        Dowiedz się więcej
        Dowiedz się więcej
      • ModulSoft:Retail
        ModulSoft:Retail
        nieobecne
        Dowiedz się więcej
        Dowiedz się więcej

      Nasze specjaliści odpowiedzą na każde pytanie dotyczące projektu.
      Zadaj pytanie

      Wróć do listy Następny projekt
      O firmie
      O firmie
      Historia
      Klienci
      Opinie klientów
      Dane firmy
      Programy dla firm
      SYMFONIA
      1C:Enterprise
      InsERT
      Usługi
      Automatyzacja
      Usługi programistyczne
      Projekty
      Artcem
      Biolanic
      Kontakty

      +48 588 810 566
      +48 585 859 956Księgowość
      Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu
      © 2025 Modulsoft
      Wszystkie prawa zastrzeżone.