Wdrożenie i wsparcie systemów 1C:Enterprise oraz Bitrix24
+48 588 810 566
+48 585 859 956Księgowość
Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
Oddzwonienie
82-200 Malbork
ul. Łąkowa 15C
Programy dla firm
  • SYMFONIA
    SYMFONIA
  • 1C:Enterprise
    1C:Enterprise
  • InsERT
    InsERT
Usługi
  • Automatyzacja
    • Automatyzacja produkcji w Polsce
    • Automatyzacja księgowości
    • Automatyzacja sklepów
  • Usługi programistyczne
    • Wsparcie 1С
    • Synchronizacja strony internetowej z 1C
    • Wdrażanie programów 1С
Projekty
  • Bitrix
  • program
Ceny
  • 1C:Enterprise
Firma
  • O firmie
  • Historia
  • Klienci
  • Opinie klientów
  • Dane firmy
Kontakty
    Programy dla firm
    • SYMFONIA
      SYMFONIA
    • 1C:Enterprise
      1C:Enterprise
    • InsERT
      InsERT
    Usługi
    • Automatyzacja
      • Automatyzacja produkcji w Polsce
      • Automatyzacja księgowości
      • Automatyzacja sklepów
    • Usługi programistyczne
      • Wsparcie 1С
      • Synchronizacja strony internetowej z 1C
      • Wdrażanie programów 1С
    Projekty
    • Bitrix
    • program
    Ceny
    • 1C:Enterprise
    Firma
    • O firmie
    • Historia
    • Klienci
    • Opinie klientów
    • Dane firmy
    Kontakty
      Телефоны
      +48 588 810 566Dział sprzedaży
      +48 585 859 956Księgowość
      Oddzwonienie
      • Мой кабинет
      • Programy dla firm
        • Назад
        • Programy dla firm
        • SYMFONIA
        • 1C:Enterprise
        • InsERT
      • Usługi
        • Назад
        • Usługi
        • Automatyzacja
          • Назад
          • Automatyzacja
          • Automatyzacja produkcji w Polsce
          • Automatyzacja księgowości
          • Automatyzacja sklepów
        • Usługi programistyczne
          • Назад
          • Usługi programistyczne
          • Wsparcie 1С
          • Synchronizacja strony internetowej z 1C
          • Wdrażanie programów 1С
      • Projekty
        • Назад
        • Projekty
        • Bitrix
        • program
      • Ceny
        • Назад
        • Ceny
        • 1C:Enterprise
      • Firma
        • Назад
        • Firma
        • O firmie
        • Historia
        • Klienci
        • Opinie klientów
        • Dane firmy
      • Kontakty
      • +48 588 810 566
        • Назад
        • Телефоны
        • +48 588 810 566Dział sprzedaży
        • +48 585 859 956Księgowość
        • Oddzwonienie
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu

      Historia

      • 1C w Polsce
      • O firmie
      • История

      Etapy rozwoju spółki

      Odpowiadając na zapotrzebowanie rynku, a także uwzględniając specyfikę współpracy z dużymi klientami korporacyjnymi pojawiła się konieczność reorganizacji form pracy i zintegrowania specjalistów IТ w jedną spójną strukturę. Taką strukturą w 2005 roku stało się prywatne przedsiębiorstwo «Firma «Moduł», które pod przewodnictwem założyciela zgromadziło kolektyw zwolenników i najlepszych profesjonalistów w swojej branży, zjednoczonych wokół jednej wspólnej idei – udzielania najwyższej jakości usług w zakresie automatyzacji systemów ewidencyjnych na podstawie platofrmy 1С. Rozwój przedsiębiorstwa jest zapewniony przez wykładowców oraz najzdolniejszych absolwentów uczelni wyższych, którzy kończyli kierunki informatyczne.

      2005-2006

      - wdrożenie systemów ewidencyjnych w sieci stacji paliw WOG, sieci hurtowni produktów PAKKO, autoserwisie Wołyń-Auto, przedsiębiorstwie Wołyńskie Autocentrum «KamAZ», opracowano i skutecznie wprowadzono konfigurację na platformie 1С 7.7 dla przedsiębiorstw specjalizujących się w usługach krawieckich.

      2005-2006
      2007-2008

      - skuteczne tworzenie programu oraz realizacja projektu wdrożeniowego w sieć handlowej materiałów budowlanych “BUM”;
      - opracowano autorskie rozwiązanie mobilne dla agentów handlowych pracujących dla przedsiębiorstw specjalizujących się w dystrybucji, zaś w połowie 2013 roku pojawiła się pierwsza wersja tego programu na platformie 8.3;
      - zrealizowano pierwszy projekt w Polsce w zakresie oprogramowania do dystrybucji transportu miejskiego.

      2007-2008
      2009-2010
      - otrzymano status 1С: Franchising;
      - certyfikowany partner firmy «1С-Bitrix»;
      - opracowano autorski moduł do dystrybucji na bazie konfiguracji Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym (UTP);
      - projektowanie i realizacja dużego projektu branżowego z zakresu tworzenia systemu do automatyzacji pracy 29-ciu przedsiębiorstw leśniczych w obwodzie wołyńskim, winnickim i riweńskim.
      2009-2010
      2011-2012
      - skuteczne wdrożenie korporacyjnego systemu ewidencyjnego w dwóch przedsiębiorstwach w Tarnopolu, specjalizujących się w dystrybucji produktów spożywczych;
      - rozpoczęcie rozwoju konfiguracji 1С dla Polski – «ERP System:Zarządzanie przedsiębiorstwem».
      2011-2012
      2013-2014
      - otrzymaliśmy status "1C: Official Partner" w Polsce, jako jedyni w Polsce posiadamy status"1C: Solution partner";
      - przeprowadzenie eksperckiej kontroli i oceny wdrożenia specjalistycznego systemu w dużym, mleczno-konserwowym kombinacie w Rosji;
      - wdrożenie 1С:1C: Enterprise UPP w drugim kombinacie mleczno-konserwowym holdingu "Renna" w miejscowości Alieksiejewka w obwodzie biełgorodzkim.
      2013-2014
      2015-2016
      - zmiany organizacyjne w spółce ModulSoft - wdrożenie technologii Agile, oswojenie Scrum;
      - organizacja pododdziału Service Desk;
      - zdobycie tytułu Gepard Biznesu 2015;
      - Firma Moduł kolejny raz otrzymała status lidera sprzedaży oprogramowania firmy 1С w regionie; 
      - opracowanie i wdrożenie konfiguracji na platformie 1С 8 w celu automatyzacji Wołyńskiego Uniwersytetu Narodowego im. Łesi Ukrainki; 
      - wdrożenie portalu korporacyjnego Bitrix w spółce ModulSoft, dla firm Behappy, Stochid Wołyń.
      2015-2016
      2017
      - otrzymaliśmy status "złoty partner" Bitrix24;
      - zdobycie tytułu Gepard Biznesu 2017;
      - wartość rynkowa Modul Soft Sp. z o.o., według szacunków Europejskiego Instytutu Biznesu, wzrosła o 70%;
      - został wprowadzony na rynek program do automatyzacji kluczowych procesów biznesowych sklepu detalicznego w Polsce;
      - opracowaliśmy funkcjonalność zapewniającą generowanie plików JPK_VAT;
      - wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w OKS LGS "Galsillis";
      - automatyzacja procesów biznesowych dla polskiej sieci sklepów "Lucky Look";
      - utworzenie równoczesnej pracy około 200 użytkowników w centralnej bazie Volyns'yi z fizycznie rozproszonych miejsc;
      - udział w konferencji "Distributionmaster - 2017: przyszłość rynku dystrybucji".
      2017
      2018
      - udział w „Pierwszym międzynarodowym szczycie partnerów 1C”,  Antalya (Turcja);
      - organizacja i przeprowadzenie  seminarium „Anatomia biznesu: strategie rozwoju nowoczesnego biznesu” wspólnie z firmą Bitrix24, Lutsk (Ukraina);
      - udział w VIII Międzynarodowym Forum „Dni ukraińskiego biznesu w Polsce”, Gdańsk (Polska);
      - uzyskanie praw autorskich do oprogramowania „Gospodarka leśna na Ukrainie”;
      - zdobycie tytułu Efektywna firma 2018.
      2018
      2019

      - na podstawie wyników z 2019 r. Ogólnoukraińskie branżowe centrum analityczne poleca współpracę z Firma Modul oraz zaleca wpisanie firmy do rejestru „Przedsiębiorstw wiarygodnych i atrakcyjnych inwestycyjnie”;
      - według Europejskiego Instytutu Biznesu, firma Modul Soft Sp. z o.o. trafiła na listę firm, które mają dodatnią dynamikę zysku o ponad 10% w porównaniu z rokiem poprzednim;
      - organizacja i przeprowadzenie w Łucku wspólnie z firmą Bitrix24 kolejnego seminarium biznesowego „Anatomia biznesu: Efektywne technologie sprzedaży”;
      - zespół administratorów systemu wdrożył projekt pokrycia jedną bezszwową siecią WiFi przestrzeni siedziby Wołyńskiego Instytutu Edukacji Pedagogicznej Podyplomowej o powierzchni 2 500 m2;
      - świadczenie usług wsparcia technicznego oraz obsługa informatyczna dla firmy Modern-Expo S.A., została wdrożona nowa sprawozdawczość podatkową;
      - rozpoczęcie współpracy ze wspólnym ukraińsko-słowackim przedsiębiorstwem produkcyjnym Ligum;
      - dla firmy produkcyjnej Ellen Group został zrealizowany projekt przeniesienia księgowości z konfiguracji „1C:Enterprise 8 Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym” do „1C:Enterprise 8 Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym”, z zachowaniem indywidualnych ulepszeń funkcjonalności;
      - rozpoczęcie współpracy z firmą Sodrugestvo Sp. z o.o., dla której została zrealizowana synchronizacja korporacyjnego systemu księgowego z programem ModulSoft:ERP;
      - wspólnie z firmą RG PLUS Sp. z o.o. programiści zrealizowali dwa projekty rozwoju oprogramowania do komputerów pokładowych transportu publicznego w Łodzi i Warszawie;
      - w ramach współpracy z leśnictwami obwodu wołyńskiego pracownicy firmy Modul posadzili prawie 5000 drzew na obszarze leśnym o powierzchni 0,5 ha.

      2019
      2020
      - udział w spotkaniu międzynarodowym "1Ci Partner Summit 2020";

      - polski oddział firmy otrzymał tytuł „Gepard Biznesu 2019”;

      - wdrożono tryb pracy zdalnej w czasie kwarantanny;

      - stworzona aplikację mobilną "Miejsce pracy magazyniera";

      - stworzona aplikację mobilną "Agent sprzedaży w Polsce";

      - dodano możliwość tworzenia raportu JPK_V7 w Modulsoft:ERP;

      - opracowano system odczytu numerów rejestracyjnych samochodów i ustalania wagi samochodów ciężarowych;

      - 7709 zapytań klientów opracowano i rozwiązano.
      2020
      2021
      - Zrealizowano projekt automatyzacji procesu otwierania szlabanów dla przedsiębiorstw branży wydobywczej w firmie "Espres Techbud" Sp. z o.o. Zautomatyzowano stanowiska pracy logistyków, pracowników kompleksów wagowych, działu wynajmu sprzętu specjalistycznego oraz pracowników strefy remontowej.
      - Skonfigurowano synchronizację systemu księgowego ze stroną internetową firmy "Wołyńskie Słodkości".
      - Zrealizowano wymianę danych między systemem księgowym firmy "Illa" Sp. z o.o. (dystrybutor artykułów spożywczych) a systemem dla firm FMCG iSellMore.
      - W ciągu miesiąca objęto usługą administracji systemowej sprzętu komputerowego (urządzenia sieciowe, serwery, stacje robocze) 27 klientów z obwodu rówieńskiego.
      - Rozpoczęto działalność w zakresie outsourcingu księgowego na terenie Ukrainy.
      2021
      2022
      - Zautomatyzowano szereg sklepów detalicznych w związku z wymogiem fiskalizacji operacji handlowych (części samochodowe i akcesoria, zabawki dla dzieci, tekstylia, telefony komórkowe i akcesoria).
      - Wdrożono oprogramowanie do prowadzenia księgowości w Polsce dla polskiej spółki z grupy Aquapolis. Polski oddział został objęty obsługą księgową.
      - Skonfigurowano wymianę danych między systemem księgowym firmy Be Happy (Polska) a systemami księgowymi partnerów za pomocą EDI.
      - Opracowano mechanizmy synchronizacji systemu księgowego Modulsoft:ERP z największą platformą e-commerce BaseLinker.
      - Dla polskiej spółki z grupy MODERN-EXPO zautomatyzowano ewidencję operacji produkcyjnych.
      - Uzyskano status partnera-franczyzobiorcy polskich systemów Insert i Symfonia.
      - Administratorzy systemów uzyskali certyfikaty specjalistów ds. konfiguracji sprzętu Mikrotik.
      2022
      2023

      - W ciągu miesiąca do zintegrowanego systemu księgowego wdrożono 9 oddziałów Państwowego Przedsiębiorstwa „Lasy Ukrainy” w obwodzie rówieńskim.
      - Skonfigurowano nowe zasoby serwerowe do obsługi całej infrastruktury Poleskiego Biura Leśnego.
      - Opracowano aplikację mobilną do rejestrowania naruszeń prawa w lasach dla nadleśnictw.
      - Stworzono portal klienta modulsoft24.
      - Zarejestrowano prawa autorskie do oprogramowania Modulsoft:ERP.
      - W sieci sklepów OLIV'YE wdrożono mechanizm optymalizacji stanów magazynowych (TOS).
      - Wdrożono oprogramowanie do prowadzenia księgowości w Polsce dla polskiej spółki z grupy Dnipro M i jej partnerów.
      - Rozpoczęto współpracę z siecią sklepów FONAREVKA na rynkach polskim i ukraińskim.
      - Wdrożono oprogramowanie do prowadzenia księgowości w Polsce dla sieci sklepów odzieżowych VOVK.

      2023
      2024

      - Wdrożono wspólną bazę „Karpackie Biuro Leśne” dla 35 oddziałów Państwowego Przedsiębiorstwa „Lasy Ukrainy” — ponad 500 użytkowników. Zorganizowano odpowiednią infrastrukturę techniczną.
      - Zautomatyzowano proces reorganizacji 8 autonomicznych oddziałów Państwowego Przedsiębiorstwa „Lasy Ukrainy” w jedno przedsiębiorstwo — oddział „Poleskie Biuro Leśne”.
      - Opracowano aplikację mobilną z głównymi procesami operacyjnymi dla korporacji „Express Techbud”.
      - Wdrożono synchronizację z agentem pocztowym InPost w systemie Modulsoft:ERP.
      - Zorganizowano sieć i zautomatyzowano działalność operacyjną oraz finansową w trzech nowych sklepach sieci supermarketów „Olivier”.
      - Opracowano i zintegrowano z wewnętrznymi procesami firmy autorski produkt programistyczny Kanban:CRM do zarządzania zadaniami i rejestracji czasu pracy.
      - Przeprowadzono migrację do nowych systemów przechowywania informacji, komunikacji i bazy wiedzy. Rozpoczęto wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesach biznesowych firmy.

      2024
      • O firmie
      • Historia
      • Klienci
      • Opinie klientów
      • Dane firmy


      O firmie
      O firmie
      Historia
      Klienci
      Opinie klientów
      Dane firmy
      Programy dla firm
      SYMFONIA
      1C:Enterprise
      InsERT
      Usługi
      Automatyzacja
      Usługi programistyczne
      Projekty
      Artcem
      Biolanic
      Kontakty

      +48 588 810 566
      +48 585 859 956Księgowość
      Poniedziałek-piątek: od 8:00 do 17:00
      82-200 Malbork
      ul. Łąkowa 15C
      info@modulsoft.eu
      © 2025 Modulsoft
      Wszystkie prawa zastrzeżone.