LuckyLOOK to pierwsza ukraińska marka nakryć głowy oraz okularów przeciwsłonecznych, która specjalizuje się w ich fachowym doborze. Nadrzędnym celem firmy LuckyLOOK jest sprawienie, aby Klient wyglądał stylowo i modnie.
W celu rozszerzenia zakresu działalności, firma otworzyła w Polsce sklep detaliczny. Wraz z tym pojawiła się konieczność automatyzacji zarówno ewidencji księgowej, jak też rachunkowości zarządczej. Do zarządzania sprzedażą w sklepie wykorzystywano oprogramowanie Subiekt GT. Mimo to kierowników nie zadowalały funkcjonujące w programie sprawozdania, brak mechanizmu pozwalającego na prowadzenie różnych kampanii marketingowych oraz niemożność dostosowania tego programu do własnych potrzeb. Ponadto mile widzianym byłoby znane środowisko informacyjne, gdyż w głównym biurze w Kijowie używano już oprogramowania ewidencyjnego na platformie 1С:Enterprise 8 i w perspektywie konieczne było zintegrowanie z nim.
W maju 2016 r. na spotkaniu z zarządem firmy LuckyLOOK wybrane zostały strategiczne kierunki realizacji postawionych zadań. W celu automatyzacji ewidencji księgowej, procesu zakupu towarów, gospodarki magazynowej wdrożono konfigurację «ModulSoft:ERP». W celu automatyzacji zarządzania sprzedażą detaliczną wdrożono konfigurację «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna». Ostatni etap - podłączenia kasy fiskalnej oraz przeszkolenie personelu - zrealizowany został w Warszawie.
Rezultatem wdrożenia jest realizacja wszystkich zadań, które zostały zlecone przez Klienta:
- Automatyzacja magazynowej ewidencji towarów:
- Odzwierciedlenie operacji nabycia, rozchodu oraz przepływu składowanych towarów w obrębie magazynów;
- Inwentaryzacja towarów oraz ustalanie odchyleń.
- Automatyzacja procesu zakupu – przeprowadzanie transakcji wewnętrznych i importowych zakupu towarów.
- Automatyzacja procesów sprzedaży detalicznej:
- Opracowanie miejsca pracy kasjera ;
- Wystawienie paragonów oraz zwrotów;
- Rejestracja cen detalicznych;
- Prowadzenie akcji marketingowych (zniżki sezonowe);
- Przeprowadzanie badań opinii Klientów;
- Rejestracja kart rabatowych;
- Drukowanie cenników towarowych.
- Podłączenie sprzętu handlowego:
- Czytników kodów kreskowych;
- Kas fiskalnych Posnet.
- Prowadzenie ewidencji księgowej oraz automatyzacja procesów wyeksportowania sprawozdań do złożenia w urząd skarbowy.
- Kasjerzy otrzymali komfortowe miejsca pracy, umożliwiające wystawianie paragonów oraz przeprowadzenie akcji marketingowych (ręczne naliczanie zniżek nie było już konieczne);
- W sklepie pojawiła się możliwość wydrukowania cennika bezpośrednio z programu;
- Przyspieszono proces inwentaryzacji towarów w magazynach;
- Kadra kierownicza otrzymała możliwość operacyjnego generowania oraz analizy raportów w dogodnej formie.
Wdrożenie konfiguracji «ModulSoft:ERP» oraz «ModulSoft:Sprzedaż detaliczna» umożliwiło rozwiązanie problemu automatyzacji ewidencji księgowej oraz rachunkowości zarządczej, a także znacznie obniżyć koszty utrzymania księgowego wsparcia działalności sklepu detalicznego.